Nikon Photo Contest International 2002

NPCI er en av verdens største og mest prestisjefylte internasjonale fotokonkurranser. Nå kan du sende inn dine bilder til årets konkurranse!
NPCI er ikke bare en av de største fotokonkurransene i verden, men den er også en av de mest populære, med deltagelse fra fotoentusiaster over hele verden helt siden 1969. Målet med å arrangere NPCI er å øke bevisstheten rundt det å fotografere, både for profesjonelle og amatører.

NPCI 2002-2003 er 29. gangen NPCI arrangeres. I samarbeid med YAHOO! Presenteres i år muligheten for å sende inn digitale bilder over internett, i tillegg til at man selvsagt også kan levere inn bilder på tradisjonell måte (trykk og slides).

Man kan delta i to ulike kategorier; Kategori A: Åpen klasse, hvor man selv kan velge tema, og Kategori B: Love&Peace. Nikon ser fram til å motta dine bilder.

<STRONG>Formater</STRONG>
Man kan levere inn digitale bilder på web (scannet eller tatt med digitalkamera), eller man kan sende inn slides eller bilder. Dersom man leverer over internett kan man kun levere ett bilde i hver kategori, mens man ved å levere på tradisjonell måte kan levere inntill 5 bilder i hver kategori.

<STRONG>Innsendingsperiode</STRONG>
Utskrift/Slide: 1. Mai 2002 til 31. Oktober 2002<BR>Web: 1. Juli 2002 til 31. Oktober 2002

<STRONG>Hvordan sende inn bilder</STRONG>
Du kan laste ned skjema <A HREF="http://www.interfoto.no/pdf/npci2002.pdf">her</A>, eller skriv en mail til <A HREF=mailto:interfoto@interfoto.no>interfoto@interfoto.no</A> så sender vi deg skjemaet i posten. Fyll ut skjemaet og legg ved dine bilder, send de så inn til Interfoto AS som videreformidler din søknad til Nikon Corp.

For å levere bilder på internett, gå til <A HREF=http://nikon.yahoo.co.jp>http://nikon.yahoo.co.jp</A> og følg anvisningene.

<STRONG>Premier</STRONG>
Førsteprisen er et fritt valg av Nikon-produkter for 10.000$ (tilsvarende ca. 80.000 norske kroner). Mindre premier tildeles 150 bilder.
 -
 -

mer info Mer info:
Varsle Foto.no
Som innlogget kan du kommentere artikler.
Artikkelkommentarer
Ingen har kommentert denne artikkelen enda
Eller kommenter via Facebook:
Åpne uskalert versjon i eget vindu